Φύση και Έκταση του Εκφοβισμού στα Σχολεία [NEBS-49]

Περιγραφή

Η Κλίμακα Nature and Extent of Bullying in Schools είναι ένα εργαλείο αξιολόγησης που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της φύσης και της έκτασης του εκφοβισμού στα σχολεία. Η κλίμακα εξετάζει διάφορες μορφές εκφοβισμού, όπως η σωματική, η λεκτική, η κοινωνική και η διαδικτυακή παρενόχληση, και βοηθά στον εντοπισμό των χαρακτηριστικών του εκφοβισμού μεταξύ μαθητών.

Ανάλυση και χρήση δεδομένων

Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω της κλίμακας αυτής μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κατανόηση των προτύπων εκφοβισμού στα σχολεία. Οι πληροφορίες αυτές βοηθούν στην ανάπτυξη στρατηγικών πρόληψης και παρεμβάσεων για τη μείωση του εκφοβισμού και τη βελτίωση του σχολικού κλίματος.

Στόχος

Ο κύριος στόχος της κλίμακας Nature and Extent of Bullying in Schools είναι να παράσχει αξιόπιστα και έγκυρα δεδομένα σχετικά με τον εκφοβισμό στα σχολεία. Αυτό επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς και στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των μαθητών και να αναπτύξουν αποτελεσματικά προγράμματα παρέμβασης και πρόληψης.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση πραγματοποιείται μέσω μιας κλίμακας Likert 5 βαθμίδων, όπου οι συμμετέχοντες απαντούν για τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των περιστατικών εκφοβισμού.

Βιβλιογραφία

Olweus, D. (1993). Bullying at School: What We Know and What We Can Do. Blackwell Publishing.

Espelage, D. L., & Swearer, S. M. (2003). Research on School Bullying and Victimization: What Have We Learned and Where Do We Go from Here? School Psychology Review, 32(3), 365-383.

Smith, P. K., & Brain, P. (2000). Bullying in Schools: Lessons from Two Decades of Research. Aggressive Behavior, 26(1), 1-9.