Πολυδιάστατη Κλίμακα Ικανοποίησης από τη Ζωή των Μαθητών [MSLSS-40]

 

 

Ανάλυση

Η Πολυδιάστατη Κλίμακα Ικανοποίησης από τη Ζωή των Μαθητών αναπτύχθηκε για να μετρήσει την ικανοποίηση των μαθητών από τη ζωή τους σε διάφορους τομείς. Η κλίμακα αυτή έχει σχεδιαστεί για χρήση σε παιδιατρικούς και εφηβικούς πληθυσμούς και καλύπτει διάφορες διαστάσεις της ζωής των μαθητών.

 

Στόχος

Ο στόχος της MSLSS είναι να παράσχει μια ολοκληρωμένη και πολυδιάστατη μέτρηση της ικανοποίησης των μαθητών από τη ζωή τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κατανόηση της ψυχικής ευημερίας των μαθητών.

 

Βαθμονόμηση

Η MSLSS περιλαμβάνει 40 δηλώσεις που αξιολογούν την ικανοποίηση των μαθητών από την οικογένεια, τους φίλους, το σχολείο, το περιβάλλον διαβίωσης και τον αυτό τους. Οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν τις δηλώσεις σε μια κλίμακα Likert από 1 (διαφωνώ έντονα) έως 6 (συμφωνώ έντονα).

 

Βιβλιογραφία

Huebner, E. S. (1994). Preliminary development and validation of a multidimensional life satisfaction scale for children. Psychological Assessment, 6(2), 149-158. DOI: 10.1037/1040-3590.6.2.149

Huebner, E. S., Laughlin, J. E., Ash, C., & Gilman, R. (1998). Further validation of the Multidimensional Students’ Life Satisfaction Scale. Journal of Psychoeducational Assessment, 16(2), 118-134. DOI: 10.1177/073428299801600202

Gilman, R., Huebner, E. S., & Laughlin, J. E. (2000). A first study of the Multidimensional Students’ Life Satisfaction Scale with adolescents. Social Indicators Research, 52(2), 135-160. DOI: 10.1023/A:1007059227507