Εργαλείο Ανατροφοδότησης για την Ανάπτυξη Δύναμης Διάσωσης – Ομαδική Εργασία [FIRE-G-3]

Ανάλυση

Το Εργαλείο Ανατροφοδότησης για την Ανάπτυξη Δύναμης Διάσωσης – Ομαδική Εργασία (FIRE-G) σχεδιάστηκε για να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης που επικεντρώνονται στην ομαδική εργασία των δυνάμεων διάσωσης. Το εργαλείο αυτό συλλέγει πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές της ομαδικής εργασίας, όπως την συνεργασία, την επικοινωνία, την απόδοση της ομάδας και την γενική ικανοποίηση από την εκπαίδευση.

Στόχος

Ο κύριος στόχος του FIRE-G Feedback Instrument είναι να συλλέξει ανατροφοδότηση από τους συμμετέχοντες σχετικά με την αποτελεσματικότητα της ομαδικής εργασίας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, την αύξηση της συνεργασίας και της απόδοσης των ομάδων και την ενίσχυση της ικανοποίησης των εκπαιδευομένων.

Βαθμονόμηση

Η κλίμακα βαθμολογείται με τη χρήση ενός πενταβάθμιου συστήματος Likert, όπου οι απαντήσεις κυμαίνονται από “Διαφωνώ Απόλυτα” έως “Συμφωνώ Απόλυτα”.

Βιβλιογραφία

Kirkpatrick, D. L. (1996). “Evaluating Training Programs: The Four Levels.” Berrett-Koehler Publishers.
Salas, E., Sims, D. E., & Burke, C. S. (2005). “Is there a ‘Big Five’ in teamwork?” Small Group Research, 36(5), 555-599.
West, M. A. (2012). “Effective Teamwork: Practical Lessons from Organizational Research.” John Wiley & Sons.