Πλήρης φόρμα μπαταρίας ακαδημαϊκού επιτεύγματος [AAB-21]

Περιγραφή

Η Academic Achievement Battery (AAB) Comprehensive Form είναι ένα τεστ που δημοσιεύθηκε το 2014, σχεδιασμένο για να μετρά την «απόδοση ενός ατόμου στους κύριους τομείς επίτευξης που ορίζονται από τον Νόμο για την Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες.» Η AAB Comprehensive Form προορίζεται για χρήση με ομιλητές αγγλικών ηλικίας 4–85 ετών. Το τεστ μπορεί να χορηγηθεί σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή. Η έντυπη έκδοση χορηγείται χρησιμοποιώντας ένα βιβλιαράκι ερωτήσεων, βιβλιαράκι απαντήσεων, δύο βιβλία ερεθισμάτων και μια κάρτα ανάγνωσης γραμμάτων/λέξεων.

Υποτεστ και Συνθετικά Σκορ

Η AAB Comprehensive Form περιλαμβάνει 15 υποτεστ που οδηγούν σε οκτώ συνθετικά σκορ:

  • Βασική Ανάγνωση
  • Κατανόηση Κειμένου
  • Κατανόηση Ακουστικών Κειμένων
  • Εκφραστική Επικοινωνία
  • Γραπτή Έκφραση
  • Μαθηματική Υπολογισμός
  • Μαθηματική Σκέψη
  • Συνθετικό Σκορ Ακαδημαϊκής Επίδοσης

Δεν χορηγούνται όλα τα 15 υποτεστ σε κάθε εξεταζόμενο. Εννέα υποτεστ είναι βασικά, ενώ πέντε χορηγούνται μόνο σε εξεταζόμενους από το προνηπιακό έως την Τάξη 3. Ένα υποτεστ αποκλείει τους εξεταζόμενους του προνηπιακού, και ένα άλλο αποκλείει τους εξεταζόμενους κάτω από την Τάξη 3. Τα υποτεστ σχεδιάστηκαν για να ευθυγραμμιστούν με βασικές έννοιες και δεξιότητες των Κοινών Πυλώνων Σπουδών και υποστηρίζονται από την Διεθνή Ένωση Ανάγνωσης και το Εθνικό Συμβούλιο Δασκάλων Μαθηματικών.

Χρήσεις

Η AAB Comprehensive Form προορίζεται για τις εξής χρήσεις:

  • Αναγνώριση ακαδημαϊκών δυνάμεων και αδυναμιών
  • Ενημέρωση για αποφάσεις σχετικά με την επιλεξιμότητα για ειδικές υπηρεσίες
  • Βοήθεια στον σχεδιασμό παρεμβάσεων
  • Ενημέρωση για αποφάσεις σχετικά με την τοποθέτηση ή τις προσαρμογές (ενήλικες)
  • Αναγνώριση ενηλίκων για υπηρεσίες αναπηρίας

Διοίκηση και Βαθμολόγηση

Η AAB Comprehensive Form απαιτεί διοίκηση από εξεταστή με επίσημη εκπαίδευση στην αξιολόγηση. Το τεστ διαρκεί 30–90 λεπτά για να χορηγηθεί, ανάλογα με την ηλικία του εξεταζόμενου. Οι διαδικασίες βαθμολόγησης απαιτούν επίσης ειδική εξειδίκευση, καθώς ο βαθμολογητής πρέπει να είναι «γνώστης της χρήσης και έκφρασης της αγγλικής γλώσσας για να βαθμολογήσει την αναγκαία γραπτή έκθεση.» Ο εκδότης, Psychological Assessment Resources, Inc., προσφέρει υπολογιστική βαθμολόγηση για την AAB Comprehensive Form.

Ανάπτυξη

Η AAB σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ευρείες περιοχές δεξιοτήτων που καθορίζονται από τον Νόμο για την Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρίες (IDEA). Το τεστ επικεντρώνεται κυρίως σε δεξιότητες γραφής, επικοινωνίας και αριθμητικής που καλύπτονται από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο. Στην ανάπτυξη της AAB, οι συγγραφείς δημιούργησαν και δοκίμασαν μια μεγαλύτερη ομάδα υποτεστ και ερωτήσεων από ό,τι περιλαμβάνεται στην τελική έκδοση. Διενεργήθηκαν ειδικές κριτικές για την αξιολόγηση της περιεχομένου και της επιφανειακής εγκυρότητας. Οι ερωτήσεις εξετάστηκαν επίσης για πιθανή προκατάληψη σχετικά με φύλο, φυλή/εθνοτική καταγωγή ή θρησκευτικό υπόβαθρο. Δεδομένα πιλοτικών δοκιμών συλλέχθηκαν το 2011, ακολουθούμενα από μια μελέτη βελτίωσης και μια μελέτη τυποποίησης.

Τεχνικές Πληροφορίες

Τα δεδομένα τυποποίησης για την AAB Comprehensive Form συλλέχθηκαν το 2013–2014 από 30 πολιτείες των ΗΠΑ. Οι αναφορές δείγματος βάσει ηλικίας προήλθαν από δεδομένα 1.274 ατόμων ηλικίας 4–83 ετών. Οι αναφορές δείγματος βάσει τάξης προήλθαν από δεδομένα 1.447 ατόμων ηλικίας 4–19 ετών. Τα δημογραφικά στοιχεία των κανονιστικών δειγμάτων ταίριαζαν στενά με εκείνα του πληθυσμού των ΗΠΑ το 2012.

Περιορισμοί

Ένας κριτής σημείωσε ότι το υποτεστ Κατανόηση Ακουστικών Κειμένων: Αποσπάσματα μπορεί να συγχέει τη μνήμη με την κυρίως κυριολεκτική κατανόηση του κειμένου, καθώς ο εξεταστής διαβάζει το κείμενο φωναχτά και στη συνέχεια θέτει ερωτήσεις γι’ αυτό. Ο κριτής ανέφερε επίσης ότι, επειδή ο Οδηγός για Επαγγελματική Εξερεύνηση, από τον οποίο αντλεί η AAB, βασίζεται σε ανασκοπήσεις βιβλιογραφίας που πραγματοποιήθηκαν πριν από 40 χρόνια, δεν είναι σαφές αν οι ικανότητες που καθορίζονται σε αυτό το έγγραφο ευθυγραμμίζονται με τις δεξιότητες που απαιτεί η σημερινή αγορά εργασίας.

Αναφορές

Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). Στο The Twentieth Mental Measurements Yearbook (σελ. 2). Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). Στο The Twentieth Mental Measurements Yearbook. Ανασκόπηση της Academic Achievement Battery Comprehensive Form από τον DAVID MORSE. (2016). Στο The Twentieth Mental Measurements Yearbook. Ανασκόπηση της Academic Achievement Battery Comprehensive Form από την HILLARY MICHAELS. (2016). Στο The Twentieth Mental Measurements Yearbook. Ανασκόπηση της Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). Στο The Twentieth Mental Measurements Yearbook.

Ανάλυση

Η ανάλυση του AAB-CF περιλαμβάνει την αξιολόγηση των επιδόσεων των μαθητών σε διάφορες υποκλίμακες. Κάθε υποκλίμακα εξετάζει συγκεκριμένες δεξιότητες, όπως η κατανόηση κειμένου, η ικανότητα αριθμητικών υπολογισμών και η γραπτή έκφραση. Τα αποτελέσματα αναλύονται συγκριτικά με τους μέσους όρους για την ηλικία και την τάξη του μαθητή, προσφέροντας έτσι μια σαφή εικόνα των δυνατών και αδύναμων σημείων του. Η ανάλυση επιτρέπει την εξατομικευμένη προσέγγιση στη διδασκαλία, βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους στις ανάγκες κάθε μαθητή.

Στόχος

Ο κύριος στόχος του AAB-CF είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ακριβή αξιολόγηση των ακαδημαϊκών επιτευγμάτων των μαθητών. Μέσω της λεπτομερούς εξέτασης των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, το ερωτηματολόγιο βοηθά στην ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών και στην αναγνώριση των μαθητών που χρειάζονται πρόσθετη υποστήριξη ή προκλήσεις. Επιπλέον, το AAB-CF χρησιμεύει ως εργαλείο για την παρακολούθηση της προόδου των μαθητών με την πάροδο του χρόνου, επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση του AAB-CF βασίζεται σε εκτενείς μελέτες και δεδομένα από ένα ευρύ φάσμα μαθητών. Τα αποτελέσματα κάθε υποκλίμακας συγκρίνονται με τυπικές βαθμολογίες για διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και επίπεδα τάξεων. Οι βαθμολογίες παρουσιάζονται σε μορφή τυπικών αποκλίσεων, ποσοστιαίων κατατάξεων και άλλων στατιστικών δεικτών, προσφέροντας μια λεπτομερή εικόνα των επιδόσεων του μαθητή σε σχέση με τον πληθυσμό αναφοράς. Η ακριβής βαθμονόμηση εξασφαλίζει την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του ερωτηματολογίου ως εργαλείο αξιολόγησης των ακαδημαϊκών επιδόσεων.

Βιβλιογραφία

Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). In The Twentieth Mental Measurements Yearbook (p. 2).

Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). In The Twentieth Mental Measurements Yearbook.

Review of the Academic Achievement Battery Comprehensive Form by DAVID MORSE. (2016). In The Twentieth Mental Measurements Yearbook.

Review of the Academic Achievement Battery Comprehensive Form by HILLARY MICHAELS. (2016). In The Twentieth Mental Measurements Yearbook.

Review of the Academic Achievement Battery Comprehensive Form. (2016). In The Twentieth Mental Measurements Yearbook.