Κλίμακες εμπιστοσύνης μαθητών [STS-25]
Ανάλυση
Η ανάλυση των δεδομένων από το ερωτηματολόγιο STS περιλαμβάνει στατιστικές μεθόδους που επιτρέπουν την κατανόηση των προτύπων εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών. Συνήθως, οι ερευνητές χρησιμοποιούν τεχνικές όπως η περιγραφική στατιστική, η ανάλυση παραγόντων και η ανάλυση αξιοπιστίας για να εξετάσουν την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των κλιμάκων. Η ανάλυση αυτή βοηθά στον εντοπισμό τυχόν συσχετίσεων μεταξύ των επιπέδων εμπιστοσύνης και άλλων μεταβλητών, όπως οι ακαδημαϊκές επιδόσεις και η ψυχολογική ευημερία των μαθητών.
Στόχος
Ο κύριος στόχος του ερωτηματολογίου Student Trust Scales (STS) είναι να παρέχει μια αξιόπιστη και έγκυρη μέθοδο για τη μέτρηση της εμπιστοσύνης των μαθητών στο εκπαιδευτικό τους περιβάλλον. Μέσω της καταγραφής αυτών των αντιλήψεων, το STS επιδιώκει να προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς και τους διαχειριστές σχολείων να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις ανησυχίες των μαθητών τους, καθώς και να ενισχύσουν τις σχέσεις μέσα στη σχολική κοινότητα.
Βαθμονόμηση
Η βαθμονόμηση του ερωτηματολογίου STS πραγματοποιείται μέσω της ανάλυσης των απαντήσεων των μαθητών και της δημιουργίας κλιμάκων που αντιπροσωπεύουν τα διάφορα επίπεδα εμπιστοσύνης. Οι κλίμακες αυτές συνήθως βαθμολογούνται σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5 ή το 1 έως το 7, με υψηλότερες βαθμολογίες να υποδηλώνουν υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης. Η διαδικασία βαθμονόμησης περιλαμβάνει τη δοκιμή της αξιοπιστίας των κλιμάκων μέσω του δείκτη Cronbach’s Alpha και άλλων μετρήσεων.
Βιβλιογραφία
Adams‚ C.M. & Forsyth‚ P.B. (2004). The Effect of Proximate Sources of Efficacy Information on Collective Teacher Efficacy. A paper presented at AERA‚ April 15‚ San Diego‚ CA.
Forsyth‚ P.B & Adams‚ C.M. (2004). The Meaning and Measurement of Social Capital in Educational Research. In W. K. Hoy and C. G. Miskel (Eds.)‚ Research and Theory in Educational Administration. Greenwich‚ CN: Information Age Publishing. Greenwich‚ CT‚ 251-278.