Κλίμακα Στάσης Απέναντι στη Διαπροσωπική Βία μεταξύ Συνομηλίκων 

Ανάλυση

Η Κλίμακα Στάσης Απέναντι στη Διαπροσωπική Βία μεταξύ Συνομηλίκων εξετάζει το βαθμό στον οποίο τα άτομα θεωρούν αποδεκτή ή καταδικαστέα τη χρήση βίας σε διαπροσωπικές συγκρούσεις με τους συνομηλίκους τους.

Στόχος

Ο στόχος της κλίμακας είναι να καταγράψει τις στάσεις των ατόμων απέναντι στη διαπροσωπική βία μεταξύ συνομηλίκων, να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτές τις στάσεις και να υποστηρίξει την ανάπτυξη προγραμμάτων πρόληψης και παρέμβασης για τη μείωση της βίας μεταξύ συνομηλίκων.

Τρόπος Βαθμονόμησης

Η κλίμακα περιλαμβάνει δηλώσεις που αξιολογούν τη στάση των ατόμων απέναντι στη διαπροσωπική βία μεταξύ συνομηλίκων σε μια κλίμακα Likert 5 βαθμίδων.

Βιβλιογραφία

Espelage, D. L., & Swearer, S. M. (2003). Research on school bullying and victimization: What have we learned and where do we go from here? School Psychology Review, 32(3), 365-383.

Swearer, S. M., Espelage, D. L., Vaillancourt, T., & Hymel, S. (2010). What can be done about school bullying? Linking research to educational practice. Educational Researcher, 39(1), 38-47.

Espelage, D. L., & Holt, M. K. (2001). Bullying and victimization during early adolescence: Peer influences and psychosocial correlates. Journal of Emotional Abuse, 2(2-3), 123-142.