Γονική Συμμετοχή—Μελέτη Ανάπτυξης Νέων του Ρότσεστερ [PIRYDS-11]
Αναλυση
Η ανάλυση της μελέτης PIRYDS περιλαμβάνει την εξέταση πολυδιάστατων δεδομένων που συλλέγονται από διάφορες πηγές, όπως ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις και παρατηρήσεις. Η χρήση προηγμένων στατιστικών μεθόδων επιτρέπει την διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ της γονικής εμπλοκής και των εκβάσεων στην ανάπτυξη των νέων. Επιπλέον, η ανάλυση λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως το κοινωνικό-οικονομικό υπόβαθρο, το οικογενειακό περιβάλλον και τα σχολικά δεδομένα, για να προσδιορίσει την ακριβή φύση και το μέγεθος της επίδρασης της γονικής εμπλοκής.
Στόχος
Ο κύριος στόχος της μελέτης PIRYDS είναι να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο της γονικής εμπλοκής στην ανάπτυξη των νέων. Ειδικότερα, η μελέτη επιδιώκει να προσδιορίσει πώς και σε ποιο βαθμό η γονική εμπλοκή επηρεάζει την ακαδημαϊκή επίδοση, την κοινωνική συμπεριφορά, και τη συναισθηματική υγεία των νέων. Τα αποτελέσματα της μελέτης αποσκοπούν στη βελτίωση των στρατηγικών γονικής υποστήριξης και στην ανάπτυξη πολιτικών που θα προάγουν την ευημερία και την επιτυχία των νέων.
Βαθμονόμηση
Η βαθμονόμηση της μελέτης περιλαμβάνει τη χρήση τυποποιημένων μέτρων και εργαλείων για την εκτίμηση της γονικής εμπλοκής και των διαφόρων εκβάσεων στην ανάπτυξη των νέων. Τα εργαλεία αυτά περιλαμβάνουν ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς, κλίμακες αξιολόγησης συμπεριφοράς, και δομημένες συνεντεύξεις. Η βαθμονόμηση διασφαλίζει την ακρίβεια και την αξιοπιστία των δεδομένων που συλλέγονται, επιτρέποντας τη συνεπή και επαναλαμβανόμενη μέτρηση των εξεταζόμενων μεταβλητών.
Βιβλιογραφία
Intergenerational Studies:Thornberry, T. P. (2016). “Three generation studies: Methodological challenges and promise.” In Handbook of the life course (pp. 571–596). New York: Springer International Publishing.Thornberry, T. P., Freeman-Gallant, A., Lizotte, A. J., Krohn, M. D., & Smith, C. A. (2003). “Linked lives: The intergenerational transmission of antisocial behavior.” Journal of Abnormal Child Psychology, 31, 171–184.