Προφίλ Αυτοαντίληψης για Παιδιά [SPP-C-36]

Ανάλυση

Το Προφίλ Αυτοαντίληψης για Παιδιά έχει σχεδιαστεί για να αξιολογήσει την αντίληψη των παιδιών για τις ικανότητές τους σε διάφορους τομείς της ζωής τους.

Στόχος

Ο κύριος στόχος του Προφίλ Αυτοαντίληψης για Παιδιά είναι να προσδιορίσει την ακαδημαϊκή, κοινωνική, σωματική και γενική αντίληψη και εκτίμηση των παιδιών για τον εαυτό τους. Τα αποτελέσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναγνωριστούν οι περιοχές όπου το παιδί μπορεί να χρειάζεται περισσότερη υποστήριξη ή ενίσχυση.

Βαθμονόμηση

Το Προφίλ Αυτοαντίληψης για Παιδιά περιλαμβάνει μια σειρά δηλώσεων που σχετίζονται με διαφορετικές πτυχές της αυτοαντίληψης. Οι συμμετέχοντες αξιολογούν κάθε δήλωση σε μια κλίμακα Likert, συνήθως 5 ή 6 βαθμίδων. Η συνολική βαθμολογία προκύπτει από την αθροιστική βαθμολογία των κατηγοριών, με υψηλότερες βαθμολογίες να υποδεικνύουν θετικότερη αυτοαντίληψη σε αυτούς τους τομείς.

Βιβλιογραφία

Harter, S. (1985). Manual for the Self-Perception Profile for Children. University of Denver.
Harter, S. (1999). The construction of the self: A developmental perspective. Guilford Press.
Marsh, H. W., & Shavelson, R. J. (1985). Self-concept: Its multifaceted, hierarchical structure. Educational Psychologist, 20(3), 107-123.
Piers, E. V., & Herzberg, D. S. (2002). Piers-Harris Children’s Self-Concept Scale (PHCSCS). Western Psychological Services.
Cole, D. A., & Maxwell, S. E. (2003). Testing the tripartite model of self-esteem in children: An examination of the Self-Perception Profile for Children. Journal of Personality Assessment, 81(3), 228-238.