Ερωτηματολόγιο Συναισθηματικής Νοημοσύνης Χαρακτηριστικού-Παιδική Έκδοση [TEIQue-CF-111]
Ανάλυση
Το Ερωτηματολόγιο Συναισθηματικής Νοημοσύνης Χαρακτηριστικού-Παιδική Έκδοση σχεδιάστηκε για να μετρήσει τα χαρακτηριστικά της συναισθηματικής νοημοσύνης σε παιδιά ηλικίας 8 έως 12 ετών.
Στόχος
Ο κύριος στόχος του TEIQue-CF είναι να παρέχει μια συνολική μέτρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και για την ανάπτυξη παρεμβάσεων που στοχεύουν στη βελτίωση της συναισθηματικής νοημοσύνης, της ψυχολογικής ευεξίας και των διαπροσωπικών σχέσεων των παιδιών.
Βαθμονόμηση
Η TEIQue-CF περιλαμβάνει μια σειρά από δηλώσεις που βαθμολογούνται από τα παιδιά σε μια κλίμακα Likert 5 βαθμίδων, από 1 (διαφωνώ απόλυτα) έως 5 (συμφωνώ απόλυτα).
Βιβλιογραφία
Mavroveli, S., Petrides, K. V., Shove, C., & Whitehead, A. (2008). Investigation of the construct of trait emotional intelligence in children. European Child & Adolescent Psychiatry, 17(8), 516-526.
Petrides, K. V., Sangareau, Y., Furnham, A., & Frederickson, N. (2006). Trait emotional intelligence and children’s peer relations at school. Social Development, 15(3), 537-547.
Mikolajczak, M., Luminet, O., Leroy, C., & Roy, E. (2007). Psychometric properties of the Trait Emotional Intelligence Questionnaire (TEIQue); Factor structure, reliability, construct, and incremental validity in a French-speaking population. Journal of Personality Assessment, 88(3), 338-353.
Qualter, P., Gardner, K. J., Pope, D. J., Hutchinson, J. M., & Whiteley, H. E. (2012). Ability emotional intelligence, trait emotional intelligence, and academic success in British secondary schools: A 5-year longitudinal study. Learning and Individual Differences, 22(1), 83-91.
Petrides, K. V. (2009). Psychometric properties of the Trait Emotional Intelligence Questionnaire (TEIQue). In C. Stough, D. H. Saklofske, & J. D. Parker (Eds.), Assessing Emotional Intelligence: Theory, Research, and Applications (pp. 85-101). Springer.