Ερωτηματολόγιο Αντιμετώπισης του Διαδικτυακού Εκφοβισμού [CCQ-35]
Ανάλυση
Το Cyberbullying Coping Questionnaire αναπτύχθηκε για να αξιολογήσει τις στρατηγικές και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν τα άτομα για να αντιμετωπίσουν τον διαδικτυακό εκφοβισμό. Ο διαδικτυακός εκφοβισμός περιλαμβάνει αρνητικές, εχθρικές ή επιθετικές ενέργειες που εκτελούνται μέσω του διαδικτύου ή άλλων ψηφιακών πλατφορμών.
Στόχος
Ο στόχος του CCQ είναι να μετρήσει τις διάφορες στρατηγικές αντιμετώπισης που χρησιμοποιούν τα θύματα του διαδικτυακού εκφοβισμού.
Βαθμονόμηση
Οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντήσουν σε κάθε δήλωση χρησιμοποιώντας μια κλίμακα Likert από 1 (ποτέ) έως 5 (πάντα), ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης της κάθε στρατηγικής.
Βιβλιογραφία
Hinduja, S., & Patchin, J. W. (2009). Bullying beyond the schoolyard: Preventing and responding to cyberbullying. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.
Smith, P. K., Mahdavi, J., Carvalho, M., Fisher, S., Russell, S., & Tippett, N. (2008). Cyberbullying: Its nature and impact in secondary school pupils. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 49(4), 376-385.