Ερωτηματολόγιο Αυτορρύθμισης για Εφήβους ή Γονείς [APSRI-36]

Ανάλυση

Το Ερωτηματολόγιο Αυτορρύθμισης για Εφήβους ή Γονείς σχεδιάστηκε για να αξιολογήσει την ικανότητα των εφήβων ή των γονέων να ρυθμίζουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές τους. Η αυτορρύθμιση είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που επηρεάζει την ψυχική υγεία, την ακαδημαϊκή επιτυχία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.

Στόχος

Ο κύριος στόχος του APSRI είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της αυτορρύθμισης στους εφήβους ή τους γονείς.

Βαθμονόμηση

Το APSRI περιλαμβάνει δηλώσεις που βαθμολογούνται από τους συμμετέχοντες σε μια κλίμακα Likert, συνήθως 5 ή 7 βαθμίδων, από 1 (διαφωνώ απόλυτα) έως 5 ή 7 (συμφωνώ απόλυτα). Οι δηλώσεις καλύπτουν διάφορες πτυχές της αυτορρύθμισης, όπως τη συναισθηματική, τη γνωστική και συμπεριφορική ρύθμιση, το κίνητρο και την επίτευξη στόχων.

Βιβλιογραφία

Moilanen, K. L. (2007). The Adolescent Self-Regulatory Inventory: The development and validation of a questionnaire of short-term and long-term self-regulation. Journal of Youth and Adolescence, 36(6), 835-848.

Brown, J. L., Miller, F. G., & Lawendowski, L. A. (1999). The Self-Regulation Questionnaire: A measure of generalized self-regulation. Journal of Psychology and Behavioral Assessment, 21(2), 93-105.

Duckworth, A. L., & Seligman, M. E. P. (2005). Self-discipline outdoes IQ in predicting academic performance of adolescents. Psychological Science, 16(12), 939-944.

Zimmerman, B. J. (2000). Attaining self-regulation: A social cognitive perspective. In M. Boekaerts, P. R. Pintrich, & M. Zeidner (Eds.), Handbook of Self-Regulation (pp. 13-39). Academic Press.

Baumeister, R. F., & Vohs, K. D. (2004). Handbook of self-regulation: Research, theory, and applications. Guilford Press.