Μοτίβα προσαρμοστικών μαθησιακών κλιμάκων – Δάσκαλος [PALST-29]
Ανάλυση
Η ανάλυση του PALST επικεντρώνεται στη διερεύνηση των εκπαιδευτικών πρακτικών και πεποιθήσεων που επηρεάζουν τη μάθηση των μαθητών. Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση, η υποστήριξη της προσαρμοστικής στρατηγικής από τους δασκάλους, και η προσβασιμότητα των εκπαιδευτικών πόρων. Η ανάλυση των δεδομένων από το PALST μπορεί να αποκαλύψει πώς οι δάσκαλοι αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν στρατηγικές που προάγουν τη μαθησιακή ανάπτυξη και μπορεί να υποδείξει περιοχές όπου απαιτούνται βελτιώσεις ή επιμόρφωση.
Στόχος
Ο βασικός στόχος του PALST είναι να αξιολογήσει τον αντίκτυπο των στρατηγικών και των πεποιθήσεων των δασκάλων στις προσαρμοστικές στρατηγικές μάθησης των μαθητών τους. Επιδιώκει να κατανοήσει πώς οι δάσκαλοι ενσωματώνουν στρατηγικές που προάγουν την αυτορύθμιση και τη θετική ακαδημαϊκή συμπεριφορά, και πώς αυτές οι πρακτικές επηρεάζουν τη μαθησιακή επίδοση και την ανάπτυξη των μαθητών. Το PALST συνεισφέρει στην κατανόηση της σχέσης μεταξύ των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων και των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Βαθμονόμηση
Η βαθμονόμηση του PALST περιλαμβάνει την αξιολόγηση των απαντήσεων των δασκάλων με τη χρήση στατιστικών μεθόδων, όπως η ανάλυση παραγόντων και η αξιολόγηση της εσωτερικής συνέπειας (π.χ., μέσω του συντελεστή αλφα Κρόναμπαχ). Οι κλίμακες του PALST ενδέχεται να περιλαμβάνουν ποσοστά και βαθμούς που αντικατοπτρίζουν την ένταση των πεποιθήσεων και των στρατηγικών των δασκάλων. Η αξιολόγηση αυτή παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την κατανόηση των προσαρμοστικών πρακτικών και την αναγνώριση περιοχών που μπορεί να απαιτούν παρέμβαση ή επιμόρφωση.
Βιβλιογραφία
Midgley‚ C.‚ Maehr‚ M. L.‚ & Urdan‚ T. (1993). Manual for the Patterns of Adaptive Learning Survey (PALS). Ann Arbor‚ MI: University of Michigan.
Midgley‚ C.‚ Anderman‚ E.‚ & Hicks‚ L. (1995). Differences between elementary and middle school teachers and students: A goal theory approach. Journal of Early Adolescence‚ 15‚ 90-113.
Midgley‚ C.‚ & Urdan‚ T. (1995). Predictors of middle school students’ use of self-handicapping strategies. Journal of Early Adolescence‚ 15‚ 389-411.
Anderman‚ E.‚ & Midgley‚ C. (1997). Changes in personal achievement goals and the perceived classroom goal structures across the transition to middle level schools. Contemporary Educational Psychology‚ 22‚ 269-298.
Kaplan‚ A.‚ & Midgley‚ C. (1997). The effect of achievement goals: Does level of academic efficacy make a difference? Contemporary Educational Psychology‚ 22‚ 415-435.
Ryan‚ A. M.‚ Hicks‚ L.‚ & Midgley‚ C. (1997). Social goals‚ academic goals‚ and avoiding seeking help in the classroom. Journal of Early Adolescence‚ 17‚ 152-171
Midgley‚ C.‚ Kaplan‚ A.‚ Middleton‚ M.‚ Urdan‚ T.‚ Maehr. M. L.‚ Hicks‚ L.‚ Anderman‚ E.‚ & Roeser‚ R. W. (1998). Development and validation of scales assessing students’ achievement goal orientation. Contemporary Educational Psychology‚ 23(2)‚ 113-131.
Urdan‚ T.‚ Midgley‚ C.‚ & Anderman‚ E. (1998). The role of classroom goal structure in students’ use of self-handicapping strategies. American Educational Research Journal‚ 35‚ 101-122.
Arunkumar‚ R.‚ Midgley‚ C.‚ & Urdan‚ T. (1999). Perceiving high or low home/school dissonance: Longitudinal effects on adolescent academic and emotional adjustment. Journal of Research on Adolescence‚ 9‚ 441-467.
Midgley‚ C.‚ Maehr‚ M.L.‚ Hruda‚ L.‚ Anderman‚ E.M.‚ Anderman‚ L.‚ Freeman‚ K.E.‚ Gheen‚ M.‚ Kaplan‚ A.‚ Kumar‚ R.‚ Middleton‚ M.J.‚ Nelson‚ J.‚ Roeser‚ R.‚ & Urdan‚ T. (2000). Manual for the Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS). Ann Arbor‚ MI: University of Michigan.
Midgley‚ C.‚ Kaplan‚ A.‚ & Middleton‚ M. (2001). Performance-approach goals: Good for what‚ for whom‚ under what circumstances‚ and at what cost? Journal of Educational Psychology‚ 93‚77-86.
Midgley‚ C. (2002). Goals‚ goal structures‚ and patterns of adaptive learning. Mahwah‚ NJ: Lawrence Erlbaum