Δείκτης Επαγγελματισμού [PI-8]

Ανάλυση

Η ανάλυση των αποτελεσμάτων του Professionalism Index περιλαμβάνει την εξέταση των επιμέρους παραμέτρων που μετρά το ερωτηματολόγιο, όπως η ικανότητα επικοινωνίας, η υπευθυνότητα, η διαχείριση χρόνου, και η ικανότητα να εργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδα. Τα αποτελέσματα συνήθως αναλύονται ποσοτικά και ποιοτικά για να διαπιστωθεί ο βαθμός συμμόρφωσης του ατόμου με τα επαγγελματικά πρότυπα. Η ανάλυση μπορεί να περιλαμβάνει συγκρίσεις με πρότυπα ή μέσους όρους της ομάδας ή του τομέα, προκειμένου να αξιολογηθεί η σχετική επαγγελματική ικανότητα.

Στόχος

Ο βασικός στόχος του Professionalism Index είναι η αξιολόγηση και η βελτίωση της επαγγελματικής συμπεριφοράς των ατόμων. Η χρήση του ερωτηματολογίου μπορεί να βοηθήσει οργανισμούς να αναγνωρίσουν περιοχές που χρήζουν βελτίωσης, να παρέχουν στοχευμένη εκπαίδευση και να προάγουν υψηλότερα πρότυπα επαγγελματισμού. Επίσης, ο PI μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο αυτοαξιολόγησης για τα άτομα που επιθυμούν να εξετάσουν και να βελτιώσουν τη δική τους επαγγελματική στάση και συμπεριφορά.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση του Professionalism Index πραγματοποιείται με βάση την ανάλυση των απαντήσεων που δίνονται στο ερωτηματολόγιο. Οι βαθμοί κατατάσσονται σε κλίμακες που αντιπροσωπεύουν διάφορα επίπεδα επαγγελματικής συμπεριφοράς, και συνήθως, οι βαθμοί συγκρίνονται με καθορισμένα πρότυπα ή στόχους. Οι κλίμακες βαθμονόμησης είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να αναδεικνύουν περιοχές ισχυρών ικανοτήτων αλλά και περιοχές που ενδέχεται να χρειάζονται βελτίωση.

Βιβλιογραφία

McMahon‚ E.‚ & Hoy‚ W. K. (2009). Professionalism in teaching: Toward a structural theory of professionalism. In Wayne K. Hoy & Michael DiPaola (eds.). Studies in school improvement.Greenwich‚ CN: Information Age.