Κλίμακα Αποξένωσης και Τραύματος Φοιτητών – Αναθεωρημένη Έκδοση για Φοιτητές [SATS-R-58]

Περιγραφή Κλίμακας

Η Κλίμακα Αποξένωσης και Τραύματος Φοιτητών – Αναθεωρημένη Έκδοση για Φοιτητές είναι ένα ψυχολογικό εργαλείο αξιολόγησης που έχει σχεδιαστεί για να αξιολογεί τα συναισθήματα αποξένωσης και τις εμπειρίες τραύματος μεταξύ των φοιτητών. Αυτή η κλίμακα βοηθά στον εντοπισμό των φοιτητών που μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω αισθημάτων αποσύνδεσης από το ακαδημαϊκό τους περιβάλλον και οποιωνδήποτε τραυματικών εμπειριών που μπορεί να επηρεάζουν την ευημερία και την ακαδημαϊκή τους απόδοση.

Βασικά Χαρακτηριστικά

Αποξένωση: Αξιολογεί τα συναισθήματα αποξένωσης ή απομάκρυνσης των φοιτητών από την πανεπιστημιακή τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένης της αίσθησης του ανήκειν και της σύνδεσης με τους συνομηλίκους και το ίδρυμα.
Τραύμα: Μετρά την επίδραση των τραυματικών εμπειριών στους φοιτητές, συμπεριλαμβανομένων των συναισθηματικών, ψυχολογικών και κοινωνικών επιπτώσεων.
Αναθεωρημένη Έκδοση: Ενημερώνει την αρχική κλίμακα για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες και εμπειρίες των φοιτητών.

Ανάλυση και Χρήση Δεδομένων

Η ανάλυση και η χρήση των δεδομένων από την Κλίμακα Αποξένωσης και Τραύματος Φοιτητών – Αναθεωρημένη Έκδοση για Φοιτητές περιλαμβάνει:
Συλλογή Δεδομένων: Οι φοιτητές συμπληρώνουν την κλίμακα, παρέχοντας αυτοαναφερόμενα δεδομένα για τα συναισθήματα αποξένωσης και τις εμπειρίες τραύματος. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να συλλεχθούν μέσω ερευνών ή συνεντεύξεων εάν είναι απαραίτητο.
Ανάλυση: Οι απαντήσεις αναλύονται για να προσδιοριστούν τα επίπεδα αποξένωσης και τραύματος που βιώνουν οι φοιτητές. Αυτό περιλαμβάνει τον υπολογισμό των μέσων όρων, τον εντοπισμό μοτίβων και τη σύγκριση δεδομένων μεταξύ διαφορετικών ομάδων ή δημογραφικών στοιχείων φοιτητών.
Ερμηνεία: Τα αποτελέσματα ερμηνεύονται για να κατανοηθεί η έκταση της αποξένωσης και του τραύματος μεταξύ των φοιτητών. Αυτό βοηθά στον εντοπισμό των φοιτητών που μπορεί να διατρέχουν κίνδυνο και στην κατανόηση των παραγόντων που συμβάλλουν στις εμπειρίες τους.
Εφαρμογή: Τα ευρήματα χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη μηχανισμών υποστήριξης, όπως υπηρεσίες συμβουλευτικής, παρεμβάσεις ψυχικής υγείας και ακαδημαϊκά προγράμματα υποστήριξης, για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που εντοπίζονται και να βελτιωθεί η ευημερία των φοιτητών.

Στόχος

Οι κύριοι στόχοι της Κλίμακας Αποξένωσης και Τραύματος Φοιτητών – Αναθεωρημένη Έκδοση για Φοιτητές είναι:
Αξιολόγηση Αποξένωσης και Τραύματος: Μέτρηση των επιπέδων αποξένωσης και τραύματος μεταξύ των φοιτητών για να κατανοηθούν οι εμπειρίες και οι προκλήσεις τους.
Εντοπισμός Φοιτητών σε Κίνδυνο: Εντοπισμός των φοιτητών που βιώνουν υψηλά επίπεδα αποξένωσης ή τραύματος και μπορεί να χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη.
Ενίσχυση Υποστήριξης Φοιτητών: Παροχή πληροφοριών που μπορούν να βοηθήσουν στο σχεδιασμό αποτελεσματικών συστημάτων υποστήριξης και παρεμβάσεων για τη βελτίωση της συναισθηματικής και ψυχολογικής ευημερίας των φοιτητών.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση της Κλίμακας Αποξένωσης και Τραύματος Φοιτητών – Αναθεωρημένη Έκδοση για Φοιτητές περιλαμβάνει:
Βαθμολόγηση: Οι απαντήσεις βαθμολογούνται για να αντικατοπτρίζουν τα διαφορετικά επίπεδα αποξένωσης και τραύματος, συνήθως χρησιμοποιώντας μια κλίμακα Likert ή παρόμοιο σύστημα αξιολόγησης.
Αξιοπιστία: Διασφαλίζει τη συνέπεια της κλίμακας, αξιολογούμενη μέσω εσωτερικής συνέπειας και αξιοπιστίας επαναληπτικών δοκιμών.
Εγκυρότητα: Διασφαλίζει ότι η κλίμακα μετρά με ακρίβεια την αποξένωση και το τραύμα και είναι κατάλληλη για τον φοιτητικό πληθυσμό.

Βιβλιογραφία

Kuhl, J. (2000). A Theory of Volitional Action. In J. Kuhl & J. Beckmann (Eds.), Action Control: From Cognition to Behavior (pp. 63-94). Springer.
Hirschi, T. (1969). Causes of Delinquency. University of California Press.
Kessler, R. C., & McLeod, J. D. (1984). Social Support and Mental Health in Community Samples. Social Psychiatry, 19(2), 78-88.
Breslau, J., & Davis, G. C. (1992). Post-Traumatic Stress Disorder and Trauma Exposure in a Community Sample of Adolescents. American Journal of Psychiatry, 149(5), 573-580.
Tinto, V. (1993). Leaving College: Rethinking the Causes and Cures of Student Attrition. University of Chicago Press.