Εργαλείο Ανατροφοδότησης για την Ανάπτυξη Δύναμης Διάσωσης [FIRE-10]

Ανάλυση

Το Εργαλείο Ανατροφοδότησης για την Ανάπτυξη Δύναμης Διάσωσης (FIRE) σχεδιάστηκε για να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης για τις δυνάμεις διάσωσης. Το εργαλείο αυτό συλλέγει πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές της εκπαίδευσης, όπως την απόκτηση δεξιοτήτων, τη γνώση, την ασφάλεια και τη γενική ικανοποίηση από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Στόχος

Ο κύριος στόχος του FIRE είναι να συλλέξει ανατροφοδότηση από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα εκπαίδευσης των δυνάμεων διάσωσης. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, την αύξηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος και την ενίσχυση της ικανοποίησης των εκπαιδευόμενων.

Βαθμονόμηση

Η κλίμακα βαθμολογείται με τη χρήση ενός πενταβάθμιου συστήματος Likert, όπου οι απαντήσεις κυμαίνονται από “Διαφωνώ Απόλυτα” έως “Συμφωνώ Απόλυτα”.

Βιβλιογραφία

Kirkpatrick, D. L. (1996). “Evaluating Training Programs: The Four Levels.” Berrett-Koehler Publishers.
Salas, E., Tannenbaum, S. I., Kraiger, K., & Smith-Jentsch, K. A. (2012). “The Science of Training and Development in Organizations: What Matters in Practice.” Psychological Science in the Public Interest, 13(2), 74-101.
Noe, R. A. (2010). “Employee Training and Development.” McGraw-Hill Education.