Πρόσθετη ενότητα διδασκαλίας με τη βοήθεια υπολογιστή – Ερωτηματολόγιο Münster για αξιολόγηση [AMCATMQFE-6]
Ανάλυση
Το ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε για να διερευνήσει τις απόψεις και τις εμπειρίες των συμμετεχόντων όσον αφορά το επιπλέον μοντέλο διδασκαλίας με χρήση υπολογιστών. Αναλύει την αποδοχή, την ευχρηστία, την αποτελεσματικότητα και τη γενική αίσθηση των συμμετεχόντων σχετικά με το πώς ενσωματώνεται η τεχνολογία στη διαδικασία εκπαίδευσης.
Στόχος
Ο κύριος στόχος του ερωτηματολογίου είναι να προσφέρει ποιοτική αξιολόγηση του επιπλέον εκπαιδευτικού μοντέλου. Αναζητά να κατανοήσει τη γνώμη των συμμετεχόντων για την αποδοτικότητα της τεχνολογίας, τη συνολική εμπειρία τους και τυχόν προτάσεις για βελτίωση.
Βαθμονόμηση
Η βαθμονόμηση του ερωτηματολογίου περιλαμβάνει μια σειρά από ερωτήσεις που αξιολογούνται με βάση κλίμακες, όπως οι παρακάτω:
1= Ικανοποίηση: Η βαθμονόμηση αξιολογεί την ικανοποίηση των συμμετεχόντων από την εμπειρία τους με το μοντέλο διδασκαλίας.
2= Αποτελεσματικότητα: Εξετάζει την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας στη βελτίωση της μάθησης και της κατανόησης του υλικού.
3= Ευχρηστία: Μελετά την άνεση και την ευχρηστία του εργαλείου για τους χρήστες.
4= Προτάσεις για βελτίωση: Ζητά από τους συμμετέχοντες να προτείνουν τρόπους βελτίωσης του μοντέλου διδασκαλίας.
Βιβλιογραφία
Dr. Dipl.-Psych. Meinald Thielsch B. Sc. Ina Stegemöller, Westfälische Wilhelms-University Münster, Institute of Psychology