Ερωτηματολόγιο Παρενόχλησης Μαθητών στον Κυβερνοχώρο [CHSS-6]
Ανάλυση
Το Ερωτηματολόγιο Παρενόχλησης Μαθητών στον Κυβερνοχώρο σχεδιασμένο για την αξιολόγηση των εμπειριών και των αντιλήψεων των μαθητών σχετικά με την παρενόχληση στον κυβερνοχώρο. Το ερωτηματολόγιο εξετάζει την έκθεση των μαθητών σε επιθετικές και παρενοχλητικές συμπεριφορές μέσω διαδικτύου, όπως τα κοινωνικά δίκτυα, τα μηνύματα και τα email.
Στόχος
Ο κύριος στόχος του CHSS-6 είναι να παρέχει μια σαφή εικόνα της έκτασης και των επιπτώσεων του διαδικτυακού εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον. Μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων, επιδιώκεται η βελτίωση των στρατηγικών πρόληψης και παρέμβασης για την ενίσχυση της ασφάλειας και ευημερίας των μαθητών.
Βαθμονόμηση
Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει δηλώσεις που σχετίζονται με την αποστολή απειλητικών μηνυμάτων, τη διάδοση ψευδών πληροφοριών ή την ανάρτηση προσβλητικών σχολίων και φωτογραφιών. Οι δηλώσει αυτές αξιολογούν τη συχνότητα και την ένταση της παρενόχλησης σε μια κλίμακα Likert 5 βαθμίδων.
Βιβλιογραφία
Hinduja, S., & Patchin, J. W. (2009). Bullying Beyond the Schoolyard: Preventing and Responding to Cyberbullying. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.