Τεστ Κριτικής Κατάστασης Ομαδικής Εργασίας [TSJT-12]

Ανάλυση

Το Τεστ Κριτικής Κατάστασης Ομαδικής Εργασίας χρησιμοποιείται για να μετρήσει την ικανότητα των ατόμων να χειρίζονται καταστάσεις που σχετίζονται με την ομαδική εργασία. Το τεστ αξιολογεί πώς οι συμμετέχοντες αντιδρούν και λαμβάνουν αποφάσεις σε διάφορες σενάρια που σχετίζονται με τη συνεργασία σε ομάδα, τη διαχείριση συγκρούσεων, και τη λήψη αποφάσεων εντός της ομάδας.

Στόχος

Ο στόχος του τεστ είναι να αξιολογήσει την ικανότητα των ατόμων να αντιμετωπίζουν και να επιλύουν προβλήματα που σχετίζονται με την ομαδική εργασία. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα κατανόησης των δυναμικών της ομάδας, την αποτελεσματική επικοινωνία, τη διαχείριση συγκρούσεων, και τη λήψη αποφάσεων. Το τεστ βοηθά στην κατανόηση του πώς οι συμμετέχοντες μπορούν να συνεισφέρουν στην επίτευξη των στόχων της ομάδας και στην αποτελεσματική λειτουργία της.

Βαθμονόμηση

Το TSJT περιλαμβάνει ρεαλιστικά σενάρια διάφορων καταστάσεων που σχετίζονται με την ομαδική εργασία. Οι συμμετέχοντες καλούνται να επιλέξουν ή να βαθμολογήσουν τις πιθανές αντιδράσεις ή λύσεις για κάθε σενάριο. Τα αποτελέσματα συνήθως αναλύονται για να καθοριστεί πόσο καλά οι συμμετέχοντες κατανοούν και διαχειρίζονται τις προκλήσεις της ομαδικής εργασίας.

Βιβλιογραφία

McDaniel, M. A., Morgeson, F. P., & Campion, M. A. (2010). Using Situational Judgment Tests to Assess Non-Cognitive Traits: A Meta-Analysis. Personnel Psychology, 63(1), 1-27.
Lievens, F., & Sackett, P. R. (2006). A Meta-Analysis of Situational Judgment Tests: Validity Evidence and an Examination of Moderators. Personnel Psychology, 59(3), 591-636.
Thorndike, R. L. (1920). A Constant Error in Psychological Ratings. Journal of Applied Psychology, 4(1), 25-29.
Gaugler, B. B., Rosenthal, R., Thornton, G. C., & Bentson, C. (1987). Meta-Analysis of Assessment Center Validities. Personnel Psychology, 40(3), 723-744.
Lievens, F., & Buyse, T. (2006). Situational Judgment Tests: A Review of Practice and Research. International Journal of Selection and Assessment, 14(3), 240-261.