Καταγραφή Προσεγγίσεων στη Μάθηση και τη Μελέτη [ALSI-36]
Ανάλυση Κλίμακας
Το Ερωτηματολόγιο Καταγραφή Προσεγγίσεων στη Μ’αθηση και τη Μελέτη (Approaches to Learning and Studying Inventory [ALSI-36]) αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου ερωτηματολογίου, του Experiences of Teaching and Learning Questionnaire (ETLQ) (Entwistle, McCune, και Hounsell 2002).
Στόχος κλίμακας
Η σύντομη έκδοση της Καταγραφής Προσεγγίσεων στη Μάθηση και τη Μελέτη (ALSI) επικεντρώνεται στις εμπειρίες των μαθητών σχετικά με τη μελέτη ενός συγκεκριμένο μαθήματος ή ενότητας. Ενώ, στην εκτενέστερη έκδοση ζητά από τους μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με τη μάθηση τους γενικότερα.
Βαθμονόμηση Ερωτήσεων
Το ερωτηματολόγιο ALSI αποτελείται από 36 στοιχεία για την εκτενή έκδοση, ενώ για την σύντομη μορφή του, από 18 στοιχεία, διαβαθμισμένο σε 5 παράγοντες (βαθιά προσέγγιση, προσέγγιση επιφανείας, παρακολούθηση μελέτης, οργανωμένη μελέτη και διαχείριση προσπάθειας). Και τα δυο ερωτηματολόγια απαντώνται εξίσου, διαμέσου μιας 5-βάθμιας κλίμακας Likert από το ¨Συμφωνώ¨ έως το ¨Διαφωνώ¨.
Στατιστική Ανάλυση
Οι μαθητές που εμφανίζουν υψηλές επιδόσεις σε αντίθεση με αυτούς που έχουν ένα πιο χαμηλό επίπεδο γνώσεων, φαίνεται πως στατιστικώς εμφανίζουν υψηλότερη βαθμολογία στην συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
Εγκυρότητα και Αξιοπιστία
Το ALSI αποδεικνύεται ένα έγκυρο εργαλείο στην πρόβλεψη της επιτυχίας των μαθητών τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο αλλά και πέραν αυτού. Έπειτα από μελέτες που έχουν γίνει, έδειξαν ικανοποιητικά επίπεδα εσωτερικής συνέπειας.
Βιβλιογραφία
Συγγραφείς: Entwistle, McCune και Hounsell
Tags: εμπειρίες, μάθηση
Για υποστήριξη στην έρευνα με τη συγκεκριμένη κλίμακα, τη δημιουργία πρωτοκόλλου, τη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση των αποτελεσμάτων, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Datanalysis.