Κλίμακα Οργανωσιακής Απογοήτευσης [OFS-29]
Ανάλυση
Η Κλίμακα Οργανωσιακής Απογοήτευσης αναπτύχθηκε για να αξιολογήσει το επίπεδο απογοήτευσης που βιώνουν οι εργαζόμενοι λόγω των περιορισμών και των εμποδίων που αντιμετωπίζουν στον εργασιακό τους χώρο. Η απογοήτευση μπορεί να προκύψει από διάφορους παράγοντες, όπως τους περιορισμούς πόρων και επικοινωνίας, την κακή οργάνωση, την αναποτελεσματικότητα της διοίκησης και τα γραφειοκρατικά εμπόδια.
Στόχος
Ο στόχος της OFS είναι να παρέχει μια σαφή και αξιόπιστη μέτρηση της απογοήτευσης που νιώθουν οι εργαζόμενοι στον εργασιακό τους χώρο.
Βαθμονόμηση
Η βαθμονόμηση πραγματοποιείται με τη χρήση μιας κλίμακας Likert, όπου οι συμμετέχοντες αξιολογούν την ένταση ή τη συχνότητα της απογοήτευσής τους σε διάφορες δηλώσεις που σχετίζονται με τις διαστάσεις της οργανωσιακής απογοήτευσης.
Βιβλιογραφία
Peters, L. H., O’Connor, E. J., & Rudolf, C. J. (1980). The Behavioral and Affective Consequences of Performance-Relevant Situational Variables. Organizational Behavior and Human Performance, 25(1), 79-96.
Spector, P. E. (1978). Organizational Frustration: A Model and Review of the Literature. Personnel Psychology, 31(4), 815-829.
Spector, P. E. (1986). Perceived Control by Employees: A Meta-Analysis of Studies Concerning Autonomy and Participation at Work. Human Relations, 39(11), 1005-1016.