Κλίμακα Στυλ Διαχείρισης Εντυπώσεων [IMSS-22]

Ανάλυση

Η Κλίμακα Στυλ Διαχείρισης Εντυπώσεων είναι σχεδιασμένη για να αξιολογήσει τις τεχνικές και τα στυλ που χρησιμοποιούν τα άτομα για να ελέγξουν ή να διαμορφώσουν την εικόνα που παρουσιάζουν στους άλλους. Περιλαμβάνει τεχνικές όπως την αυτοπροβολή, την επιθετικότητα, ή την οικειότητα, μεταξύ άλλων.

Στόχος

Ο στόχος του ερωτηματολογίου είναι να καταγράψει τις διαφορετικές τεχνικές διαχείρισης εντυπώσεων που χρησιμοποιούν τα άτομα, να κατανοήσει πώς αυτές οι τεχνικές επηρεάζουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις και να εξετάσει τη συσχέτιση ανάμεσα στη διαχείριση εντυπώσεων και την κοινωνική, επαγγελματική ή ακαδημαϊκή επιτυχία.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση του ερωτηματολογίου μπορεί να γίνει με τη χρήση μιας κλίμακας Likert 5 ή 7 σημείων.

Βιβλιογραφία

Goffman, E. (1959). The Presentation of Self in Everyday Life. Anchor Books.
Bolino, M. C., Kacmar, K. M., Turnley, W. H., & Gilstrap, J. B. (2008). A Study on the Impression Management Behavior in Organizations: How Often, When, and Why Do Employees Hide Information? Journal of Business Ethics, 77(3), 265-280.
Leary, M. R., & Kowalski, R. M. (1990). Impression Management: A Literature Review and Two-Component Model. Psychological Bulletin, 107(1), 34-47.