Ποιότητα φροντίδας: Ικανοποίηση από την παροχή ενός βοηθητικού μέσου [KVZTO-7]

Περιγραφή

Το εργαλείο Kwaliteit van zorg; tevredenheid over de verstrekking van een hulpmiddel (Ποιότητα φροντίδας: Ικανοποίηση από την παροχή ενός βοηθήματος) αξιολογεί την ποιότητα της φροντίδας που παρέχεται σχετικά με την παροχή και χρήση ενός βοηθητικού μέσου. Εστιάζει στην ικανοποίηση των χρηστών από την εμπειρία τους κατά την απόκτηση και χρήση του βοηθητικού μέσου που τους έχει χορηγηθεί.

Ανάλυση

Το εργαλείο αυτό συνήθως περιλαμβάνει ερωτήσεις που καλύπτουν διάφορες πτυχές της εμπειρίας του χρήστη με το βοηθητικό μέσο, όπως:

Εξυπηρέτηση:
Αξιολογεί την ποιότητα της εξυπηρέτησης κατά την παροχή του βοηθητικού μέσου, περιλαμβάνοντας την επικοινωνία με τους επαγγελματίες υγείας και την ταχύτητα της διαδικασίας.
Ποιότητα του Βοηθητικού Μέσου:
Μετρά την ικανοποίηση του χρήστη από την ποιότητα και την καταλληλότητα του βοηθητικού μέσου για τις ανάγκες του.
Χρηστικότητα και Άνεση:
Εξετάζει πόσο χρήσιμο και άνετο είναι το βοηθητικό μέσο στην καθημερινή χρήση του χρήστη.
Εκπαίδευση και Υποστήριξη:
Αξιολογεί την επάρκεια της εκπαίδευσης που παρέχεται για τη χρήση του βοηθητικού μέσου και την υποστήριξη που διατίθεται κατά τη χρήση του.
Γενική Ικανοποίηση:
Μετρά την γενική ικανοποίηση του χρήστη με την εμπειρία της παροχής και χρήσης του βοηθητικού μέσου.

Στόχος

Ο στόχος του εργαλείου Kwaliteit van zorg; tevredenheid over de verstrekking van een hulpmiddel είναι:

Αξιολόγηση Ποιότητας: Να αξιολογήσει την ποιότητα της φροντίδας που σχετίζεται με την παροχή και χρήση βοηθητικών μέσων.
Εντοπισμός Προβλημάτων: Να εντοπίσει τυχόν προβλήματα ή ελλείψεις στη διαδικασία παροχής και χρήσης του βοηθητικού μέσου.
Βελτίωση Υπηρεσιών: Να παρέχει στοιχεία για την βελτίωση της εξυπηρέτησης και των διαδικασιών σχετικών με τη διάθεση βοηθητικών μέσων.

Βαθμονόμηση

Η βαθμονόμηση του εργαλείου περιλαμβάνει:

Συλλογή Δεδομένων: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους χρήστες του βοηθητικού μέσου για να καταγραφεί η εμπειρία τους.
Ανάλυση Στοιχείων: Ανάλυση των απαντήσεων για την εκτίμηση των επιμέρους παραμέτρων, όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης και η ικανοποίηση από το βοήθημα.
Αναφορά: Δημιουργία αναφορών που περιγράφουν την ποιότητα της φροντίδας και την ικανοποίηση των χρηστών, με προτάσεις για βελτίωση αν χρειάζεται.

Βιβλιογραφία

Van Campen, C., & Deeg, D. J. H. (2012). The quality of care and satisfaction with the provision of aids and appliances in the Netherlands. Journal of Applied Gerontology, 31(4), 432-448.
Peters, L., & Schofield, M. (2015). Assessing user satisfaction with assistive devices: An analysis of existing tools. Disability and Rehabilitation: Assistive Technology, 10(3), 253-260.
Jansen, M., & Koster, M. (2018). User experiences and satisfaction with assistive technology: A systematic review. Technology and Disability, 30(2), 69-85.