Κλίμακα Λειτουργίας Υφισταμένων [SFS-19]
Ανάλυση
Η Κλίμακα Λειτουργίας Υφισταμένων χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της λειτουργίας και της συμπεριφοράς των υπαλλήλων ή υφισταμένων σε έναν οργανισμό.
Στόχος
Ο κύριος στόχος της κλίμακας είναι να παρέχει μια δομημένη αξιολόγηση της απόδοσης, της συνεργασίας, της επαγγελματικής συμπεριφοράς και της αντίληψης υποστήριξης και ανάπτυξης των υπαλλήλων από την οπτική γωνία των διευθυντών ή των συναδέλφων τους. Η κλίμακα βοηθά στη βελτίωση της κατανόησης των αδυναμιών και των δυνάμεων των υφισταμένων, προσδιορίζοντας περιοχές που χρειάζονται ενίσχυση ή αλλαγές.
Βαθμονόμηση
Η κλίμακα συνήθως περιλαμβάνει μια σειρά ερωτήσεων ή δηλώσεων που βαθμολογούνται σε μια κλίμακα Likert από “1 = Διαφωνώ απόλυτα” έως “5 = Συμφωνώ απόλυτα”.
Βιβλιογραφία
Buchanan, D. A., & Huczynski, A. A. (2019). Organizational Behaviour. Pearson Education.
Robinson, S. P., & Judge, T. A. (2019). Organizational Behavior. Pearson Education.
Hackman, J. R., & Oldham, G. R. (1976). Motivation through the Design of Work: Test of a Theory. Organizational Behavior and Human Performance, 16(2), 250-279.
Schneider, B., & Reichers, A. E. (1983). On the Etiology of Climate. Personnel Psychology, 36(1), 19-39.
Greenberg, J. (2011). Behavior in Organizations. Pearson Education.